Friday, January 7, 2011

Saturdah......oh Saturday.....

hari ni aku tak kerja sebenarnya, tapi boss aku awal2 lagi dah sms smlm suruh dtg sebb ada fail yg dia nak guna next week tk blh buka....mr hubby mmg kerja full day hari ni....kat sini Friday is off day for government servant....tp utk kita org yg private ni mmg off day lah kan.....


So, dah alang2 kat sini, apa lagi ambik kesempatan lah nk update blog aku ni......


awal pagi dah bangun siap kan breakfast utk mr hubby bawak bekal gi kerja.....gambar tk adalah kan...sbb bubur nasi dia aje.....kalau nak jugak tgk gambar bubur.....next post k...


Tapi gambar breakfast aku ada..............................


hah kau...ambik ....nasi lemak sambal ayam....ok lah tu....kat sini kalau mkn apa pun mesti dia bagi dgn sup....tak kiralah apa pun....nasi goreng ke....malah mee maggie goreng pun dia akan bagi dgn sup...aku rasa dia takut org tercekik kut....so dia includelah dgn sup sekali....he...he...

OK lah...waktu pun dah nk menjelang tengahhari dah ni....aku rasa lebih baik aku balik buat taik mata dulu......mmmmuuuuaaaaaahhhhhh


No comments:

Post a Comment