Wednesday, July 13, 2011

Balik Kampung-Part 2

Sebenarnya aku balik kampung ni sebab ada hajat.........hajat to organize kenduri arwah & tahlil untuk kaum keluarga yg telah pulang menemui penciptaNYA. Anyway.....kita tak tau lah bila pulak masa kita datang ye.... kenduri ni telah sepakat untuk diadakan dirumah kakak aku di Mantin......tapi kenduri tu we all buat kat surau di kawasan perumahan kakak aku tu di Bayu Lake Home........tengoklah tetamu2 we all tu.....dia org yg dulu makan....tetamu yg diundang belum pun start duduk lagi.....eishk....eishk....budak2 ni....


Ni adalah gambar2 sewaktu kenduri di surau tu.......

Meriahlah jugak dgn budak-budak ni kan......anyway...semua nya selesai dgn aman dan dipermudahkan.....amin semuga roh-roh orang yang tersayang dicucuri rahmat dan ditempatkan di Jannah NYA.....dan dipermudahkan segala urusan mereka disana....amin...


lepas habis kenduri tu, we all melepaklah kat rumah angah....saja, dah lama tk berkumpul...hah...ambik kau....penuh sepadang.....tu belum campur yg kat dapur tengah menonton akademi fantasia malam tu......

aaahhh nanti sambung lagi.....cerita lepas lepas kenduri, sbb aku nak keluar dah ni......tapi tak taulah bila pulak aku masuk blog ni lagi.....lagi pun hari ni internet slow bangat lah nak download picture....fedup pulak aku tunggu......sabar.....jgn tak sabar kan......chow chin chow








No comments:

Post a Comment