Monday, July 18, 2011

Tree Planting Project

On 3rd July 2011, office aku ada project called "Tree Planting Project" with our client and Forestry Dept in Brunei Darussalam.
We called that, My Green, Our Green and Your Green.......
Pukul 6.30am pagi dah kena assemble dlm hutan tu....jauh pulak tu dari bandar, pukul 5.00am aku dah bertolak ker....Compartment 37, Bukit Ladan, Benutan Reservoir Road, Tutong, Brunei Darussalam. Almaklumlah, for this project we all invited Minister ; The Honourable Pehin Orang Kaya Seri Utama Dato Seri Setia Awang Haji Yahya Bin Begawan Mudim Dato Paduka Hj Bakar
Minister of Ministry of Industry & Primary Resources, so we all kenalah sampai sebelum Menteri sampai kan.......

Ini adalah gambar team BV...... yang sepatutnya menanam pokok tapi cuma 2 org je out of 9 ni yg betul2 menanam pokok.......hampeh kan.....


Sebenarnya inilah harapan untuk menanam pokok-pokok tu...tapi hampeh....sebatang pokok pun dia org tak tanam, sebab nak tanam pokok kena masuk jauh ke dlm hutan...


Nasib baik bos-bos aku ni yg banyak sekali menanam pokok.....tapi kenapa sampai dua org yg tanam pokok kecik tu ya???anyway....ada juga dia org tanam pokok....aku pun ada tanam jugak ya.....see.....

Tu hah! buktinya aku menanam pokok....itu adalah pokok gaharu....tapi aku tanam sebatang jelah.....lepas tu aku blah cepat2....he he...faham2 sudahlah ya.....

So ini adalah project awal bulan July ni, tapi next weeknya tu aku stright 5 days tak masuk office sbb ada audit kat Lumut pulak.....memang tiring gila....



No comments:

Post a Comment