Thursday, July 14, 2011

Makan Kat Saba

Balik kampung hari tu jumpalah kawan lama masa kat BV KL dulu.....huh...kena mentioned ooo BV KL, sbb skg kan dah diferrent entity.....he he....saje...je nak buat org meluat....anyway, CJ ajak makan kat Saba Rest. it's a Yemenian Rest kalau aku tak silap......sedap tu makan nasi briani ngan kambing....we all gi bertiga ngan habibi aku sekali....
thank CJ, semugo rezeki kau akan sentiasa melimpah ruah.....amin...


Ini lah tokey tu.....dia puasa hari tu, tapi dia dah berbuka dulu dgn coklat kek aku.....so after we all tengok rumah dia bawak we all gi Saba...

Semangat jugak kawan aku ni makan kambing ya.....ya lah kan keturunan arab2 lagi tu...he he
ok CJ, have fun k...

OK aku dah check out dulu....nanti sambung lagi, msh byk story belum upload lagi ni...tk sempat...he he...

No comments:

Post a Comment