Tuesday, May 10, 2011

Ambuyat



Terlupa pulak nak post N3 ni....ni masa lepas balik dari Kg. Air tu, kawan aku nak bawak bini dia makan Ambuyat so aku suggest lah gi makan kat Aminah Arif ni, kat Kiulap, dekat je kat area office aku tu.....


Nilah rupa ambuyat tu....kalau tak silap dia ni adalah tepung sagu, kalau makan panas memang sedap....tapi kena makan dengan yang lain-lain dibawah ini;






Kawan aku ni, first time nak cuba ambuyat, takut jugaklah dia nak makan sebab tak biasa, tapi sebab aku dah cuba banyak kalilah jugak....memang sedaplah...tapi pada yang tak biasa tu memang susahlah nak telan kan....kalau kau orang datang ke sini jangan lupa cuba ambuyat...jangan tanya aku kenapa nama dia macam tu, nanti aku kena goggle the history first...














No comments:

Post a Comment