Monday, May 9, 2011

Pasta Mania day

Hari ni aku dengan rajinnya telah membuat experiment memasak lagi utk my habibi .....sorrylah ya entry ni dah lama jugak, sepatutnya dah lama dulu aku posting N3 ni tapi masa tak mengizinkan terpaksalah tunggulah mood aku ni datang...he he...he...




Hari ni pun sebab terasa mengantuk sgt sebab lps lunch tadi kan....



anyway, tengok jelah gambar resipi aku ni ya....



Aku tunjukkan yang dah masak je dlm kuali ni......lazat tau...ni kuah pastanya.....


Ni pulak pasta yang aku dah siap rebuskan.......

Ni yang aku siapkan untuk hidangan untuk habibi aku..........ok gakkan! oklah tu, dari tak ada langsung.....


Ni yand dia baru lepas makan.....sedap sangat sayang....he...he...he...ada jugak org puji masakan aku kan....eee seronoknya....tapi sebenarnya mmg sedap...aku memang tak pandai nak menipu...cuba tengok betul2, kalau tidak takkan lah mangkuk tu tak licinkan.....
















No comments:

Post a Comment