Tuesday, May 10, 2011

Balik Kampung

Early April hari tu kan aku ada balik KL sekejap.....so sempatlah jumpa anak2 buah aku ni.....tengoklah aksi2 mereka yang pelbagai ragam ni.....macam-macam kan termasuklah maknya sekali....Tak taulah kenapa dia post macam ni, mungkin kena sembelit kut....menahan sakit.....
Min, Amin rindu kat mami tak....eishk amin ni, asyik minum je ..... nanti kembang tau bila air byk dlm badan....


Alahai budak cute ni....dia masih terkejut masa ni, sebab dia baru je bangun tidur tu, lepas tu yg terkejut lagi, mungkin dia fikir sapalah perempuan yg lawa ambik gambar dia ni kan....kan...Qaseh....senyumlah sikit lain kali ya.....rugi nanti....tgk mcm Daniell tu....
Eishk Daniel.....kan dah 2 gelas kau minum tadi....masyallah....Daniell....aku ingat dia tak kenal aku sebab selalunya dia takut ngan aku, tapi sekarang langsung tak takut, sebab kat sebelah tu kan ke ada kedai mamak....De...De....Adam nak belon....aik...boleh dia bagi statement mcm tu....sabar jelahkan....
ni lah gambar toukey kedai tu, aku tak tau knp sorang kat barat sorang padang timur....apa-apa ajelah ya......


























































































No comments:

Post a Comment