Tuesday, May 10, 2011

Beriadah kat Bukit Shahbandar

Hari tu, aku punyalah boring kan, so ikutlah kekawan aku ni ke Bukit Shahbandar ....lepas subuh je terus siap....kul 7.00am dah terpacak kat tempat kawan aku ni.....konon-kononnya nak burn calorie, tapi baru 10 minit mendaki aku dah pancit....








Aku dah ketinggalan dah, dia org semua dah kedepan...............


Tinggi jugak oiii....memeng semput nyawa dibuatnya....tak warm up apa, tetiba je nak terus naik bukit ni.....tak teperanjat otot dibuatnya.....


Kawan-kawan aku semuanya dah hilang meninggal kan aku, tak sanggup dia org nak tunggu aku...so aku kata..blah jelah dulu.....

Ni first stop yang aku jumpa....apalagi...terus beristirihat lah aku sorang2 kat sini....mmg taubat dah, kalau tak cukup stamina mmg aku tak nak naik dah.....adalah agak 1/2 jam gak duduk lepas kan lelah sorang2 kat sini....he ...he....he



Ni dari tempat aku istirehat lagi....kalau nak terus kan perjalanan silakan...tapi aku cuba jugak naik ke atas tu....


Aku akhirnya berjaya ke tempat pondok yang kedua tu.....so dari atas tu pemandangan cantik sekali....


Cantik dan nyaman sekali....MasyALLAH...SubhanALLAH....ciptaanmu ya ALLAH....


Ini adalah peta kalau sesapa yang dare to trackking in this jungle....mak tak berani....so last-last aku exercise kat tempat ni je....kat bawah je....




Sebenarnya, lepas turun dari bukit ni, keesokkan nya aku terus demam panas seminggu...doctor siap bagi aku 2 hari lagi MC, tu lah dia, orang buat warp-up dulu nak buat extreme mcam ni...alahai nak buat cam mana....umur2 dah meningkat ni kan....



















































































































No comments:

Post a Comment